Centrum wiedzy o technologiach i pracy w IT

inStreamly łączy mikro-streamerów i światowe marki

inStreamly łączy mikro-streamerów z dużymi markami, pośrednicząc w osadzaniu treści reklamowych na platformach streamingowych. Wcześniej zawieranie umów sponsorskich pomiędzy tymi dwoma podmiotami było niemal niemożliwe. Mikro-streamerzy nie mieli ścieżek dotarcia do dużych firm. Z kolei firmy nie miały mocy przerobowych do odnajdowania streamerów skupiających mniejsze społeczności z wysokim potencjałem zaangażowania.

Ostatnia aktualizacja: 18.05.2022. Dodaliśmy fragment o rozwiązaniach dla streamerów i dla marek.

Na czym polega live streaming?

Live streaming, zgodnie z nazwą, to internetowa transmisja na żywo z wszelkich wydarzeń, ale też webinarów i gier. Transmisje odbywają się za pomocą platform przeznaczonych do streamingu. Dane z 2021 roku wskazują, że 54% globalnego live streamingu dotyczy branży gamingowej oraz e-sportu. W roku 2019 transmisje z  League of Legends były najczęściej oglądaną treścią na Twitchu.

Szacuje się, że do 2028 roku rynek transmisji na żywo wzrośnie do poziomu 223,98 miliardów dolarów. Jak widać, szykuje się ogromna ekspansja, choć już teraz liczby są ogromne.

inStreamly to game changer w transmisjach na żywo

W 2021 roku światowy rynek live streamingu wyceniony został na 70 miliardów dolarów. Branża jest szczególnie popularna wśród przedstawicieli Pokolenia Z. Mniejsze społeczności zgromadzone wokół małych streamerów charakteryzują się większą lojalnością, co przekłada się na wysoki współczynnik konwersji reklam. Dla światowych marek małe społeczności mikro-streamerów stanowią atrakcyjną grupę odbiorców, co widać w przypadku danych dla marek. Dane jednoznacznie wskazują na wysoki CTR plasujący się na poziomie 2,5% przy ponad 150 streamerach w jednej kampanii.

inStreamly podkreśla, że stawiają przede wszystkim na streamerów, ponieważ ich misją jest wyrównywanie szans w możliwości zarabiania podczas streamingu. Jak podają, wcześniej wyłącznie 0,01% streamerów miało możliwość podpisać umowę z marką, a dzięki inStreamly zwiększa się wzajemna dostępność zarówno dla streamerów, jak i marek, które mogą nawiązać współpracę.

Sprawdź: Tester oprogramowania to rola dla ciebie, czy nie? Sprawdź

Streamerzy w centrum uwagi

Streamerzy zyskują dostęp do platformy, która umożliwia łatwą konfigurację transmisji, a także obsługę wielu innych platform. Banery reklamowe nie są inwazyjne dla widzów – zajmują jedynie mały skrawek ekranu, a streamer decyduje o tym, jakiej treści reklamy zgodzi się wyświetlić w trakcie rozgrywki. Rozliczanie przebiega w klarowny sposób, a ponadto platforma nie nakłada ograniczeń w zakresie minimalnej oglądalności. Streamer może zacząć zarabiać niezależnie od liczebności swojej widowni.

inStreamly posiada także własny serwer na Discordzie, gdzie można łączyć się ze społecznością, zyskując wsparcie i zawiązując nowe znajomości.

inStreamly dla marek

Platforma inStreamly pozycjonuje się również jako kanał dotarcia do Gen Z. Marki, które zdecydują się na współpracę, mogą liczyć na bezpośredni dostęp nawet do kilkuset streamerów w jednej kampanii.

Platforma umożliwia pełną kontrolę nad wyświetlaniem materiałów w trakcie transmisji, a także zapewnia dostęp do statystyk kampanii aktualizowanych na żywo.

Jak działa inStreamly?

Aby twórca mógł skorzystać z inStreamly, wystarczy kilka prostych kroków.

1. Rejestracja w inStreamly i wybór marki, z którą chce się współpracować podczas kampanii.

2. Konfiguracja inStreamly w wybranej platformie streamingowej. Aktualnie twórca może prowadzić transmisję przez m.in. Twitcha, YouTube’a i Facebooka.

3. Twórca zarabia za każdym razem, kiedy widzowie obejrzą treści związane z kampanią reklamową.

Marka, która chce współpracować z inStreamly może skontaktować się z firmą za pomocą formularza. inStreamly oferuje dostęp do szczegółowego pulpitu kampanii oraz zapewnia pełną kontrolę nad wyświetlaniem grafik.

Total
0
Shares
_podobne artykuły