Centrum wiedzy o technologiach i pracy w IT
jak połączyć pliki pdf

Jak połączyć pliki PDF? Sprawdź prostą instrukcję

Ostatnia aktualizacja 19 stycznia, 2024

Łączenie plików PDF to proces, który może być bardzo przydatny zarówno w pracy zawodowej, jak i w życiu prywatnym. Może to być konieczne, gdy chcemy połączyć różne dokumenty w jeden spójny plik, na przykład raporty czy artykuły, ale też CV razem z portoflio w PDF-ie, aby móc załączyć je podczas wysyłania aplikacji przez formularz. Istnieje kilka metod, które można wykorzystać do połączenia plików PDF, a każda z nich ma swoje specyficzne zalety. W tym tekście omówimy najpopularniejsze z nich, aby ułatwić wybór najlepszego rozwiązania do konkretnych potrzeb.

Nie udało się zapisać Twojej subskrypcji. Spróbuj ponownie.
Udało się! Widzimy się niebawem – newsletter wysyłamy w każdy wtorek

Otrzymuj za darmo unikalne poradniki, dane i wiedzę o pracy w IT – dostarczane co tydzień

Klikając “Zapisz mnie” wyrażasz zgodę na otrzymywanie e-maili od redakcji, a także ofert partnerów oraz akceptujesz naszą Politykę prywatności.

Jak połączyć pliki PDF w Adobe Acrobat?

Jeśli wykorzystujesz Creative Cloud, możesz zainstalować Adobe Acrobat w ramach abonamentu.

Aby połączyć pliki PDF, otwórz aplikację Adobe Acrobat. Jeśli na głównym ekranie nie zobaczysz opcji Połącz pliki, wybierz w interfejsie zakładkę Narzędzia. Wyświetlą się wówczas wszystkie opcje czynności, w których może Ci pomóc program.

Po wybraniu połączenia plików, przejdź do opcji Dołącz pliki. W tym miejscu możesz wrzucić dowolną liczbę plików PDF. Aby je połączyć, kliknij niebieski przycisk Połącz. I gotowe. Możesz zapisać połączone dokumenty.

Adobe Acrobat za darmo

Jeśli nie posiadasz abonamentu Creative Cloud, nie musisz się martwić. Możesz całkowicie zrezygnować z innych narzędzi online, których nie znasz i do których możesz nie mieć zaufania. Adobe udostępnił darmowo Acrobat, w którym dokonasz edycji dokumentów PDF na identycznym poziomie zaawansowania, jak w płatnej wersji programu. Wśród narzędzi znajdują się:

  • Edycja tekstu i obrazu
  • Dodawanie komentarzy
  • Łączenie plików PDF
  • Organizowanie stron
  • Dzielenie plików PDF
  • Usuwanie stron
  • Wyodrębnianie stron
  • Zmiana kolejności stron
  • Obracanie stron
  • Wstawianie stron
  • Ochrona plików PDF
  • Kadrowanie stron
  • Numerowanie stron
  • Redagowanie plików PDF

Ponadto wersja online programu Adobe Acrobat udostępnia również możliwości konwersji dokumentu. Wśród narzędzi do konwersji znajdują się następujące możliwości:

  • PDF na Word
  • PDF na PPT
  • PDF na Excel
  • PDF na JPG
  • Eksport plików PDF
  • Konwersja plików Word na PDF
  • Konwersja plików PPT na PDF
  • Konwersja plików Excel na PDF
  • Konwersja plików JPG na PDF
  • Konwersja do pliku PDF (dla innych formatów)
  • Kompresja plików PDF
  • Skanowanie i OCR

Adobe Acrobat online umożliwia również wykorzystywanie podpisów elektronicznych, zbiorcze wysyłanie oraz tworzenie formularzy internetowych.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł. Obserwuj EnterTheCode.pl w Wiadomościach Google, aby być na bieżąco.

Czytaj także:

Jak edytować PDF?

Usuwanie stron w pliku PDF – kilka sposobów

Total
0
Shares
_podobne artykuły